1.Początek z LPS na blogu

1.Początek z LPS na blogu! 
 

Hejka kochani!^^. Z tej strony Mercy LPS.

Postanowiłam napisać co będzie się działo na moim LPS'owym blogu.
W skrócie: Dzisiaj sprawy organizacyjne :3.
Nie będę przedłużać. Zapraszam!
                                           
Co znajdziesz na moim blogu?
-Oczywiście, że LPS (wymiany, shoppingi, q&a, ocenianie figurek, opisywanie figurek, poradniki dotyczące figurek, moje kolekcja lps i wiele innych, tagi)
To tyle z mojej strony! :3. Do następnego razu qwp.

Komentarze

  1. Witaj Mercy, bardzo mi miło powitać nową lps blogerkę! Życzę ci samch sukcesów na blogu😊
    Życzy Autumn lps z bloga Autumn lps

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! W ogóle to wczoraj czytałam twojego bloga hah.

      Usuń
    2. Nie ma za co Mercy😊 a wogóle to spodobał ci się mój blog? Bardzo się cieszę że zaciekawił cię na tyle żeby go przeczytać!

      Usuń
    3. Blog fajny. Jedyne co do czego mogę się przyczepić to zdjęcia. A raczej ich jakość. Nie chcę być nie miła, bo i tak widzę, że się starasz i bardzo mnie to cieszy, że są tu osoby które tak jakby chcą ożywić tą blogosferę która jest praktycznie martwa :<. Rozumiem też, że nie każdego stać na dobry sprzęt (ale to już inna sprawa). Ale i tak z tego co czytałam to dostaniesz go na wielkanoc! Super :). Chyba najbardziej podoba mi się wpis na temat shoppingu. Bardzo lubię czytać gdy kolekcjonerzy pokazują swoje nowe nabytki, nadają figurkom charakter i różnorodne osobowości. Jednak widzę, że bloga dopiero zaczynasz. A początki nigdy nie będą tak samo wygórowane jak nasze oczekiwania. No po prostu się nie da. Każdy, ale to każdy kiedyś zaczynał od zera. Bez wyjątków. Podsumówując: blog zaczyna się bardzo ciekawie. Rozwijasz się a to wychodzi na ogromny plus :D. Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze w życiu prywatnym jak i w LPS' owym świecie.

      Usuń
  2. Ojej dziękuje ślicznie❤❤ tak wiem jakość tych zdjęć ie jest super wysoka I wspaniała ale nie posiadam jakiegokolwiek aparatu (robię zdjęcia tabletem) I to dlatego tak to wygląda. Wcześniej nie potrzebowałam aparatu I dlatego go nie posiadam, ale na święta wybłagałam od rodziców canona który podobno dobrą jakość więc jakość się polepszy :). Wiem że mój blog sié rozwija bo założyłam go 3 marca czyli jest baaardzo świeży ponieważ dopiero 3 tygodnie temu. Naprawdę bardzo dziękuje za miłe słowa I cieszę się że mój blog ci się spodobał :3 tobie również życzę tego samego
    Autmn z bloga Autumn lps
    Pozdrawiam serdecznie I życzę ci bardzooo miłego dnia😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). Ja osobiście robię zdjęcia aparatem^^. A bloga mam od bodajże 28 sierpnia tamtego roku XD. Były chyba z 3 lub 2 posty w tamtym czasie. Jednak stwierdziłam, że powracam :3.

      Usuń
    2. O ja mam bloga od tego miesiąca. Dokładniej od 3 marca

      Usuń
    3. Wiem Mercy😊 gdzie można się z tobą skontaktować? Chodzi mi głównie o priv. Już cię lubię haha😀

      Usuń
    4. Napisz do mnie na instagrama: weronika_wera1234 mam konto prywatne a na profilowym mam Eleven z serialu ,,Stranger Things'' (Millie) :3. Albo na mojego publicznego mess: Mercy LPS profilowe Eleven z serialu ,,Stranger Things'' (Mills) Zdjęcie z 3 sezonu uwu. Albo na pintereście: WERONIKA AESHETIC @Weronika_Wercia1 Profilowe: moja twarz.

      Usuń
    5. Fajnie. Może napiszę :>

      Usuń

    6. Pisaj uwu. Jesteś w fandomie Charli, lubisz LPS... I know, już Cię lubię XD

      Usuń
  3. Ogromnie się cieszę, że mamy kolejną nową osobę w tej społeczności! Nie wiem czy się kiedykolwiek na mnie natknęłaś, jeśli nie to się przedstawię - jestem lps foto (ale wolę jak ludzie mówią na mnie po prostu Foto, Fotos, Fotosynteza - jak komu wygodniej :'D) i prowadzę bloga Analogowo LPS.
    Czekam na więcej notek na twoim blogu, bo zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg :0. Ty tu?! Oczywiście, że się natknęłam na twojego bloga. Tak się składa, że twojego bloga przeczytałam jako pierwszego w życiu hah. I to w sumie dzięki tobie tu jestem, bo dzięki twoim notatkom dostałam bardzo dużo inspiracji :D.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

16. Moja nowa roślinka!

3. Shopping LPS #1