5. Oceniam LPS cz.2!

5. Oceniam LPS cz.2!
Hejo moi kochani! Dzisiaj już druga część serii oceniania LPS! Będę oceniać LPS z generacji 2 :3. Zdjęcia nie są moje! Pochodzą ze strony LPS Merch :3
Gotowi? Zaczynajmy^^
LPS SHORTHAIR #468
Na pierwszy ogień zdecydowałam, że pójdzie LPS pop. Oczka ma najładniejsze :3. Ale sama kolorystyka mi się nie podoba :/. Ale te detale aww
5/10
Ale i tak bym kupiła^^
LPS DALMATYŃCZYK #469
No to teraz czast na tą uroczą psinę Hah
Te detale, kwiatuszki, jej oczka!!!!! <3
Zakochałam się^^
8/10 
MIŚ POLARNY #470
Osobiście nie lubię tego kształtu a figurka mi się zwyczajnie nie podoba :<. Jest taka nudna. Może trochę "przekombinowana"? XD. Nie wiem, nie umiem się wypowiedzieć :(
4/10
KRÓLICZEK #471
Kolejna figurka która mnie nie urzekła. Kolorystyka jest ogólnie ładna, ale nie podoba mi się kształt. Króliczki to moja mania (mam ich 4), ale ta emmm... Nie XD
3/10
PAPUŻKA #472
Słodzinka według mnie :3. Ale nic specjalnego.
5/10
MYSZKA #473
Nie wiem czy ze mną jest coś zupełnie nie tak czy z tą figurką :/. Wytłumaczy mi ktoś dlaczego myślałam, że to jest chomik? XD.
2/10
Przepraszam :<
ŻABKA #474
Nie wiem czemu, ale tak bardzo przypomina mi klauna. Kolorystyka jest śliczna, ale jakoś niezbyt XD
3/10
ŚWINKA #475
Oh, łał. Chyba muszę zacząć maniować ten kształt :D. Śliczna. Skojarzyła mi się z serkiem hihi
7/10
KRÓWKA #476
Ładna grzywką, jednak nie przepadam za tym kształtem :(. Ogólnie nic szczególnego, ale nawet fajna :D
4/10
OWIECZKA #477
No i co moi mili? :). Kolejny kształt który maniuję^^. (Mam tylko jedną owieczkę w kolekcji, ale może kiedyś uda mi się zdobyć więcej). Wszystko ładnie pięknie, ale minus za kolorystykę. Nie lubię szarych LPS, nie oceniajcie mnie. Sama nie wiem czemu
6/10
To już tyle w tej notce :3. Mam nadzieję, że wam się podobało^^. Do następnego razu, cześć!

Komentarze

  1. Mam tą krówkę I owieczkę. U mnie nazywają się - krówka - Mickeila - owieczka - Mercy
    Oby dwie to moje ulubione figurki uwu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

16. Moja nowa roślinka!

3. Shopping LPS #1