8. Poznajcie moje LPS cz.1

 Hejka moi kochani!

Dzisiejsza notatka będzie dosyć długa. A mianowicie przygotowałam dla was opisy moich figurek. Stwierdziłam, że zrobię dwie części, bo tych figurek...no cóż... trochę mam :). A jakbym zrobiła wszystkie opisy charakterów w jednej notce to gwarantuję żebyście zanudzili się na śmierć, a ja osobiście pisałabym tą notkę bardzo długo. W tej notce pojawią się tylko LPS pop. Nie pop w następnej. Dlaczego więc najpierw piszę o popach skoro wręcz ubóstwiam nie popy? Otóż odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta :D. Popów mam mniej przez co szybko napiszę tą notkę...A nie pop? Hmmm... Trochę więcej. A raczej trochę trochę bardziej więcej. Więc dzisiejsza notka będzie przeznaczona opisom moich popów. Skończ przedłużać...to nudne. Wiem. Dlatego już was nie zanudzam i przechodzimy do głównego tematu notki.

Zapraszam :3


                                             Kiara (LPS shorthair #886)

Ma na imię Kiara. Jest odważna i bardzo śmiała, ale momentami bywa też bardzo empatycznym petshopem. Ma 16 lat i chodzi na studia. Studiuje grę aktorską i w przyszłości chciałaby być światowej sławy aktorką. Jest dosyć lubiana, bo w moim świecie LPS'owym nie ma ani jednego wroga. Po prostu z każdym się dogaduje. Jednak najbardziej lubi Lemoni, bo jest jej najlepszą przyjaciółką. 

                                        Lemoni (LPS shorthair #2194)
Ma na imię Lemoni. Jest trochę wkurzająca, bo jest bardzo ciekawska. Z charakteru jest miła tylko dla swojej rodziny i swoich przyjaciół. Ma 16 lat i chodzi na studia. Jej pasją jest pieczenie. Uwielbia piec ciasta, a szczególnie babeczki. Marzy aby w przyszłości otworzyć cukiernię o nazwie ,,Cukiereczki Lemoni''. Jej najlepszą przyjaciółką jest Kiara. 

                                           Wanessa (LPS spaniel #347)
Ma na imię Wanessa. Jest dosyć nie lubiana, bo ma wredny charakter. Jest szalenie bogata, że koleżanki mogą jej tylko pozazdrościć. W mieście Petshopowym jest dosyć znana, bo występuje w sesjach fotograficznych. W przyszłości marzy o tym aby zostać modelką. Póki co ma 16 lat i studiuje fotografię. 

                                           James (LPS collie #363)
Ma na imię James. Jest dosyć przebojowy. W mieście jest popularnym blogerem. Uwielbia blogować na tematy związane z LPS. Aktualnie ma 16 lat i studiuje blogowanie. 

                                          Summer (LPS collie #2452)

       Ma na imię Summer. Interesuje się podróżami. Ma 15 lat i studiuje wiedzę o podróżach. Jest bardzo żywiołowym i energicznym petshopem. Jej ulubioną porą roku jest lato i kocha wakacje. 


                                         Azura (LPS jamink #518)

Ma na imię Azura. Jest dosyć leniwym LPS'kiem. Zazwyczaj śpi. Bardzo lubi się spotykać ze swoimi znajomymi. Ma ich od grona. Nie ma jednej najlepszej przyjaciółki lub przyjaciela, bo wszystkich lubi jednakowo. Ma 15 lat i studiuje prawo. 

                                           Electra (fake LPS shorthair. Numer oryginału: #2249)

Ma na imię Electra. Jest Petshopem który żyje zazwyczaj spontanicznie. Ma 17 lat i chodzi już do pracy. Pracuje w sklepie z biżuterią. Jej najlepszym przyjacielem jest Jake. Jest dosyć nieśmiała, ale przy nim jest otwarta.

                                           Jake (fake LPS collie: Numer oryginału: #853)

Ma na imię Jake. Jest bardzo miły. Czasami, ale dość rzadko bywa jednak nieśmiały. Ma 17 lat i pracuje w szkole jako nauczyciel fizyki. Bardzo lubi swoją pracę. Jego najlepszą przyjaciółką jest Electra. Uwielbia się z nią spotykać.

A więc ta notka dobiega już końca. Bardzo się starałam nad tą notką więc mam nadzieję, że chociaż trochę ją docenicie :3. Samo wymyślanie figurkom osobowości zajęło mi około 30 minut. A przepisanie tego wszystkiego na komputer zajęło mi równe 33 minuty :,(. Więc według mnie bardzo długo. No dobra, ja już serio muszę kończyć, bo mam kolację XD. 

Do napisania, cześć!



Komentarze

  1. A czemu twoje lps są takie brudne? Wiesz mi to nie przeszkadza ale pytam z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem... Widziałam ten kom już wcześniej, a piszę dopiero teraz XD. Z reguły jestem bardzo wrażliwą osobom i szczerze mówiąc uraża mnie nawet to XD. Nie wiem za bardzo co tu powiedzieć. Zostawię to bez komentarza i pójdę napić się mleka... (jakkolwiek to brzmiało to cześć)

      Usuń
    2. Przepraszam za to że mogłam cię urazić. Nie wiedziałam że to tak dla ciebie zabrzmi, ale zmartwiłam się że tym lps'ą mogło się stać coś poważnego. Ale i tak są piękne! Szczególnie spanielka, btw - skąd ją masz? Ten spaniel to moje marzenie❤

      Usuń
    3. Spokojnie...Ja dbam o figurki! Nigdy bym nie skrzywdziła biednego, bezbronnego plastiku (I know, za bardzo się rozczulam nad plastikiem XD). Więc odpowiem tym samym na (jak widać) nurtujące pytanie. Dlaczego moje figurki są takie poniszczone? Przecież mówię, że skoro jak ja nie jestem niszczycielką plastiku to kto? Otóż wymieniałam się z pewną osobą przez internet za pośrednictwem aplikacji mobilnej ,,OLX''. Tsa... W necie są różni ludzie więc ciężko stwierdzić co się działo z tymi LPS XD.A co do Summer to akurat wyjątkowo byłam ja XD. Była w cel stanie ;-;. Ale niee, ja w wieku 10 lat chciałam się pobawić i zrobić ''customa''. No i wyszło jak wyszło. W życiu jak byłam młodsza to też zniszczyłam dwie pandy z przyjaciółką. Lakierami :,). Ja to naprawdę byłam kiedyś mądra XD. Grunt, że tych LPS już nie posiadam (Wymieniłam tydzień temu lol). Tak to moje wszystkie figurki zaczynają się od stanu dobrego. Oprócz oczywiście Summer i konika o imieniu Chocolate (Chyba dobrze napisałam jej imię, tak?). No nie ważne XD.

      Usuń
    4. A co do spaniela. Z OLX. Z wymianki dokładniej. Była właścicielka spaniela powiedziała, że zapłaciła za niego aż 70zł O.0 Ja za niego dałam takie shorta biało-różowego z brokatowym kwiatkiem przy oku, oraz pomarańczowego shorthair'a. Oczywiście oba org jak i spaniel :3.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

16. Moja nowa roślinka!

3. Shopping LPS #1