9. Wielki Czwartek :D

9. Wielki Czwartek :D
Witam wszystkich zgromadzonych w nowym poście! Zauważyłam ostatnio, że jest was bardzo dużo (Autumn LPS i LPS foto) no i reszta osób które cokolwiek skomentowały (takich chyba nie było oprócz tych powyżej). Dajecie mi dużego kopa motywacji do pisania tutaj, ale... Odchodzę. Nie wiem, czy ma sens zaglądanie tutaj. Czuję, że LPS mnie zanudzają.
CzEkAj
C0000
PRIMA APRILIS! 
Kto się dał nabrać? :). Wiem, nieśmieszny żart XD. Ale nie odchodzę!
Dobra koniec tych żartów XD. 
Tydzień minął git: 4 z Polaka, 1 z Polaka, 1 z matematyki, 2/3 pkt. Z muzyki ze śpiewania (piszczę jak czajnik), 5 z Niemca i chyba to tyle z mojej "ambicji" w szkole. Ale co tam... A teraz muszę się usprawiedliwić dlaczego nie pisałam w zeszłym tygodniu ✨nie miałam czasu ✨. A czemu? Bo byłam z mamą na jarmarku^^. Bo ogólnie jarmark odbył się w środku miasta a my tak jakby mieszkamy na wybrzeżach miasta. Więc fajnie XD. I z tej racji musiałyśmy podjechać autobusem do miasta. No i co? Ja jak zwykle się grzebię (lubię swoje perfumy. Muszę się popsikać pf) XD. Ale miałam przy sobie telefon i przez jakieś 20 minut czekania oglądałam z mamą Netflix'a. Znalazłam jakąś bajkę ,,Molang". O takim słodkim króliczku o imieniu Molang i Piu Piu, uroczym kurczaczku^^. A, ż 1 odcinek trwa z 3 minuty no to trochę się tego naoglądałyśmy XD. No i w końcu doczekłyśmy się autobusa i wsiadłyśmy (wiem, szokujące). No i pojechałyśmy do miasta!!!! I w mieście poszłyśmy na jarmark uwu. Jakieś ozdoby wielkanocne głównie były XD. Mamcia zaczęła mnie namawiać na gofra lub na owoce w czekoladzie ❤️. Ale nie lubię gofrów a od owoców  i tym bardziej czekolady wolę ser XD. Więc kupiłam mi dwa oscypki z grilla. Były przepyszne. Potem tak chodziłyśmy i wychaczyłam nieziemskie stoisko z bransoletkami, pierścionkami, zawieszkami, naszyjnikami i z zakładkami  do książek :). No i kupiłam sobie pierścionek i branzoletkę. Tsa.. tak naprawdę mama mi kupiła XD. Już załączam zdu^^ PIĘKNE AWWW.
I potem miałyśmy w planach iść do galerii UwU. Mama potrzebowała coś z Rossmanu. Była nawet zniszka na pusheenowe rzeczy aw. Co z tego, że mam całą kolekcję pusheenów z Rossmana oprócz takiej różowej kuli do wody XD. A co do Pusheenów. Serdecznie nikomu nie polecam masek z Pusheenami. Wy wiecie jak to piecze? Albo mam nie odpowiednią skórę XD. I potem była Niedziela, a, że kocham TVP za taki cudowny serial to wowowo. ,, Sekretne życie kotów" jak ktoś nie oglądał to serdecznie polecam :3. Właściciele zostawiają koty w domu czy na ogrodzie i zakładają im jakieś rzeczy z kamerami i po prostu można zobaczyć jak daleko zapuszcza się ich kotek^^😻. 
Dobra koniec już notki :). I tak dzisiaj pewnie napiszę kolejne dwie więc wyczekujcie XD. Bay.

Komentarze

  1. Nie ma za co Mercy😊 sama wiem że komentarze dają największego kopa do pisania. Ale proszę cię nie strasz mnie tym że odchodzi! Ale mnie wystraszyłaś! Btw:
    1. Fajne te bransoletki❤ idealnie by się nadawały jako dodatki dla lps. Są bardzoo ładne, gratki!
    2. Wesołych, zdrowych I spokojnych świąt! Oraz smacznego jajka🐣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co to tylko ty mi komentujesz i to mnie bardzo cieszy uwu. Hah hah, nie, spokojnie. Nie odchodzę! Ale i tak się cieszę, że ktoś się mną przejmuje uwu. To takie kochaneee. Ale z drugiej strony- nie oszukujmy się. Ten żart był suchy XD. Dzięki uwu. Ja uwielbiam takie różne pierdółki i potem i tak tego nie noszę idk czm XD. Jestem okropna w składaniu życzeń więc napiszę klasyczne: nawzajem XD. No, ewentualnie to bardzo dziękuję Ci, że tu jesteś. I najlepszych prezentów Ci życzę heh.

      Usuń
    2. Ojej dziękuje :> ja dostałam akurat dwa pecie więc jest super. Ja wsm też by nie nosiła tylko byłby to ,,cotonballs" dla lps. A I też uwielbiam takie pierdółki :)

      Usuń
    3. Tylko w tym problem, że nie da się zdjąć z branzoletki ,,Bubble Tea'' i z pierścionka tej herbatki :(. Poza tym szkoda ich, bo mam je na Wielkanoc tak naprawdę i książka o Charli też miała być na Wielkanoc, ale po prostu nie mogłam się powstrzymać i wzięłam ją wcześniej uwu. Jednak dzisiaj mam słodycze qwp. A wczoraj tak narzekałam, że mnie brzuch boli. No to przestroga dla ciebie (i dla innych których aktualnie zanudzam): Nie jedz nigdy połączenia jogurtu z czekloadą, malinami, i drugą czekoladą połączoną z piankami Marshmallow XDD.

      Usuń
    4. Ja akurat nawet nie jem jogurtów, czekolad ani pianek marshmallow ale dziękujemy wszyscy za przestrogę by nie mieszać dziwnych smaków. No właśnie wiem że pewnie nie da się ich zdjąć ale możesz gdzieś z tyłu upychać łańcuszek a dodatek zostawić na wierzchu i zrobić zdjęcie. Mi się ta bransoletka przerwała więc używam jako dodatek

      Usuń
    5. Ja lubię jeść XD. Chodź w wieku (aj, nie podam) lat warzę tylko 3...(nie podam dalej mermer). Ale ostatnio odkryłam, że jestem najchudsza z całej klasy XD.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

16. Moja nowa roślinka!

3. Shopping LPS #1