3. Shopping LPS #1

3. Shopping LPS #1

                                          Hejka kochani :3. Z tej strony Mercy LPS. A dzisiejsza notka będzie dotyczyła mojej figurki której kupiłam za jedyne 30zł. Tak, tylko 30zł XD. Jestem ją bardzo podekscytowana, ale wy ją znacie już z poprzedniego postu. Tsaa... Miałam najpierw wrzucić z nią shopping na bloga a nie sesję zdjęciową gdzie będziecie mogli ją zobaczyć :,).  Ale to już nie ważne qwp. 

                                                     A więc tak prezentuje się figurka


Jest to oczywiście LPS pop. Chciałam ją do bardzo dawna, ale marzenia się spełniają więc ją mam!

Ma na imię Kiara. Jest odważna i bardzo śmiała, ale momentami bywa też bardzo empatycznym petshopem. Ma 16 lat i chodzi na studia. Studiuje grę aktorską i w przyszłości chciała by być światowej sławy aktorką :3. Jest dosyć lubiana, bo w moim LPS'owym świecie nie ma ani jednego wroga. Po prostu z każdym się dogaduje i bardzo mnie to cieszy. Jednak najbardziej lubi Lemoni. Jest to jej najlepsza przyjaciółka. 

Bardzo ją lubię :3. A wam? Jak się podoba? Dajcie znać koniecznie w komentarzu.

Niestety, ale muszę już kończyć :3. 

Do następnego wpisu, cześć!

Komentarze

  1. Jest cudowna❤ sama planowałam ją kupić! Ale jedna osoba ucichła a u drugiej był za drogi :( (40 zł)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli była oryginalna to 40zł to ok cena. Niektórzy wystawiają ją (oczywiście oryginalną) za 60zł. Rozumiem, że to pop, ale teraz łatwo ją znaleźć w dobrej cenie. Po prostu ostatnio jej wartość bardzo spada, ale według mnie to wychodzi na plus XD. A i dzięki <3.

      Usuń
  2. Nie ma za co😊 no właśnie wiem że popy są nieraz baardzo drogie, niestety wtedy nie mogłam jej kupić ponieważ nie miałam zbytnio pieniędzy... ale jak na popa to bardzo tanio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, nieraz też mam kryzys pieniężny i wtedy muszę albo negocjować (Rzadko działa :( XD) albo zwyczajnie odpuścić (czego nie lubię)

      Usuń
    2. Ja sama często mam kryzys pieniędzy ponieważ niepowiem często kupuję nowe lps (nie chwalę się) I właśnie najcześciej negocjuję bo nic tak nie cieszy jak lps szczególnie pop!) Kupiony po taniości :)

      Usuń
    3. Zgadzam się! Jednak ja LPS już nie kupuje, wolę ciuchy, bo na LPS jestem za stara. Lubię o nich pisać a większość kupiłam jak byłam jeszcze młodsza. Lubię je i chyba nigdy nie przestanę hah (sentyment) aktualnie to ja zbieram na ciuchy z st i flo uwu

      Usuń
  3. A wogól to podoba mi się jej imię -Kiara❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co😊 imię Kiara kojarzy mi się z filmową Kiarą (z króla lwa) . Nawet jej kolory są zbliżone do futra Kiary ;-)

      Usuń
    2. Fajnie, nawet nie wiedziałam, że jest taki film :D haha

      Usuń
    3. Kurde chyba to jesteś pierwszą osobą którą znam która nie zna króla lwa :D. Ja akurat jestem w fandomie tlk (król lew po Angielsku) I jest to jeden z moich ulubionych filmów :)

      Usuń
    4. Jak już to w kinie oglądałam hah. Ale i tak nie kojarzę :(. A ja (jeśli chodzi o fandomy) Jestem w: Millieons (jestem bubbas), Billieons (chyba tak się nazywa. A członkowie Avocado's. Idk, gdzieś tak w necie czytałam XD), Arianators, Petsch's, Team sówki i Chaplin's uwu

      Usuń
    5. O moja koleżanka jest w chaplin's (tak to się pisze?) Ja jestem w: tlk I tlg (lwia straż I król lew, tlg I tlk to Angielskie skróty od nazwy serialu I filmu). Ja jestem w takich fandomach jak:
      Dunkins (Charlie Da'amelio)
      Historia (tak, to fandom)
      Król lew I lwia straż
      Lps
      I to tyle

      Usuń
    6. Ja nawet w kinie nigdy nie byłam xdd a filmy oglądam w domu. Tlk oglądałam na cda (2 I 3 część) a serial na yt

      Usuń
    7. Omggg jesteś w Dunkins :0. Też jestem :3. Mam nawet jej książkę hshshs. I są mega fajne ciekawostki XD. Akurat jak wczoraj zacięgnęłam moją psiapsi do galerii tylko po bubble tea (Jak nie wiesz to to jest taka zimna pyszna herbatka z takimi ''kulkami' XD. No takie kuleczki owocowe qwp. Ale przecież skoro jest covid to jak zwykle połowa sklepów pozamykana :(. A, że ja koniecznie muszę coś kupić to kupiłam książkę o Charli <3. No i ogólnie już wcześniej czułam, że będę w jej fandomie, bo mam jej same fanpage w dc XD. A co do tego kina....Rly? :0. Nie wiem, w szoku jestem, że...CzEkAj... NIGDY NIE BYŁAŚ W KINIE? :0. Wowowo. W takim razie jesteś pierwszą osobą którą znam XD (ja w dzieciństwie jeździłam samochodem (em... W styczniu tego roku XD)). Ja przeważnie to Nertflixa oglądam qwp. A mianowicie- Riverdale. Najbradziej lubię Cheryl (Do mojej psiapsi: jeśli znów mnie stalkujesz na blogerze to ok, chodzi o ''MaDzIe''. Patriotko, wielce XD.) W sensie Madelaine XD. I Veronica Lodge jest cudowna :3. Ostatnio polubiłam Betty i Jugheda (do psiapsi x2: wiem, wow), ale i tak najgorszy jest Archie. fu.

      Usuń
  4. Widziałam że właśnie masz tą książkę :). Mega zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Super jest. Przeczytałam w jeden dzień i cool XD. Wystawiłam opinię na lubimy czytać XD

      Usuń
  5. A wogóle to nikt nie jest za stary na lps! Według mnie nie jesteś ,, za stara". Ja tam nie lubię kupować ubrań ani ich dostawać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, nigdy nie byłam bo u mnie nie ma w pobliżu :((

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

16. Moja nowa roślinka!