4. Oceniam LPS!

4. Oceniam LPS!
                   Hejka kochani! <3.
Dzisiaj przychodzę do was z ocenianiem figurek Littlest Pet shop. Zdjęcia pochodzą ze strony LPS Merch (nie są moje ^^)
Więc.... Zaczynajmy! :)
Ocenię najpierw sobie tego persa #460
10/10
Wygląd jest bardzo ładny^^. Najbardziej podoba mi się jego kolorystyka. Bardzo bym go chciała posiadać kiedyś w mojej skromnej kolekcj <3. Kto wie... Może to się kiedyś spełni?
Teraz przyszła pora na tą myszkę #462
2/10
Em.... Nie wiem XD. Zupełnie mi się podoba, ale plus za kolorystykę. No i bym go raczej nie kupiła :/. No chyba, że byłby za 1zł to spoko Hah.
Szczur^^ #464 W realu (przyznam się bez bicia) nie jestem zbyt dużą fanką tych zwierzątek, ale jako LPS są przesłodkie :3. 
Moja ocena to 5/10
Jak byłaby tania to raczej bym kupiła. Jest po prostu ładna <3 
Dostojny plastikowy utuczy piesek. Jejku, ona jest taka cudowna. Jej numerek to #465
7/10
Cudowna UwU
A teraz taki tabby cat <3. Mam jednego tabby cat'a i jest to moja mania. Skromna, ale cóż XD. Ta pani ma numerek #467 
6/10
Też bardzo ładny LPS :3


To już wszystko w tej notce <3. Następnym razem będę oceniać LPS pop^^. 
Do zobaczenia w następnej notce <3 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

16. Moja nowa roślinka!

3. Shopping LPS #1