7. Oceniam LPS cz.4 ostatnia!

7. Oceniam LPS cz.4 Ostatnia :(
Dzień dobry wszystkim :3. Witam was w ostatniej części z tej serii. No, ale nie ma coś się smucić. Za chwilę zaczynamy! :3.
Zdjęcia nie są moje! Pochodzą ze strony LPS Merch :3
Zapraszam^^
Fretka #482
Kolorystyka zbyt ciemna więc to na minus :(. Ale oczka są ładne :).
6/10
SHORTHAIR #438
Niby kolorystyka mi nie odpowiada, ale sama kotka nawet śliczna :3
7/10
WIEWIÓRKA #484
Kolorystyka :). A tak to jest spoko. Jednak zaznaczam iż nie przepadam za tym kształtem LPS
4/10
JEŻ #485
Nie. Zupełnie mi się nie podoba :/.
1/10
MAŁPKA #486
To samo co z figurką powyżej :3.
1/10
HUSKY #487
Z reguły bardzo lubię husky. Ale ta pani zupełnie nie przypadła mi do gustu :/
2/10
KRÓLICZEK #488
Nie jest najładniejsza, ale najbrzydsze też nie jest :3. Taka "karmelkowa" trochę hahah. 
6/10
PTASZEK #489
Nic ciekawego według mnie :,(. Ale grzywkę ma fajną :D
4/10
PERS #490
O łał :). Chyba najpiękniejsza figurka z tej serii. Bardzo bym ją chciała mieć i długo o niej marzę :3. Jest po prostu śliczna. Ten kolorem, detale. Wszystko. Po prostu cudowna. Więc myślę, że jej ocenka nie będzie dla was dużym zaskoczeniem^^
10/10 
GEKON #492
No taki średni. I to bardzo średni :(
2/10
KOT #493
Śmieszny trochę (nie wiem czemu XD). 
1/10
ŚWINKA MORSKA #494
Osobiście mi się nie podoba.
Więc
1/10
SZYNSZYLKA #495
Kolorystyka mi się nie podoba, ale spójrzcie na te detale. Czyż to nie jest urocze?
5/10
SOWA #496
Emmm.... Niby ładna, ale akurat kolor różowy mi tutaj zupełnie nie pasuje. 
3/10
MOTYLEK #497
Nie zabardzo mi się podoba, ale kolorystykę to ma całkiem niezłą :).
3/10
KRÓLICZEK #500
Za różowy :(
4/10
To już wszystko w tej notce. No i oficjalnie mogę powiedzieć, że to koniec z serią :D. Mam nadzieję, że wam się chociaż trochę podobała. Dobrze, ja już będę kończyć :,(. Do napisania, część!

Komentarze

  1. Mnie akurat wszystkie lps'y się podobają❤ ale jak kto woli. Ja akurat mam tą wiewiórkę tylko nie wiem gdzie. Bywa🙆
    Ale akurat ten persy jest cudowny! Podobnie jak fretka, a I jeszcze jedno fajnie zobaczyć stare dobre oceny (znane ze starych blogów) na nowych blogach
    Chyba też zrobię coś takiego po świętach, dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! :). Zrób coś takiego. Lubię na blogach shoppingi, urywki z życia prywatnego, oraz ocenki, tagi... Jak chcesz! Jest tyle możliwośći XD. Czasami to ja serio nie rozumiem osób które nie mają pomysłu na notkę dlatego nie piszą XD.

      Usuń
    2. Zrobię po świętach :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

3. Shopping LPS #1

10. Wielki piątek!