6. Oceniam LPS cz.3!

6. Oceniam LPS cz.3
Witam wszystkich serdecznie na moim blogu o tematyce Littlest Pet Shop^^. Dzisiaj już 3 część z serii oceniania figurek :3. Nie wnikajcie dlaczego posty są tak często, ale po prostu lubię tutaj pisać^^.
Zdjęcia nie są moje! Pochodzą one ze strony LPS Merch <3
Więc zaczynajmy^^
MOTYLEK #478
Od razu mówię w skrócie: nie podoba mi się. Ale przecież nie wszystkie figurki muszą mi się podobać, tak? Super.
1/10
przepraszam :^
ŻABKA #479
O, żabka! Stylowa nawet ;). Nie wiem czemu, ale mi się nawet podoba.
4/10
KRÓLICZEK #480
Bez urazy, ale według mnie wygląda trochę jak "choinka" :). Piękny królik! Jest mega ładna. To dlaczego jak "choinka'? XD. Otóż, za dużo ma na sobie tych dodatków. Ale sam królik jest wprost cudowny. Więc
7/10
BERNARDYN #481
No, fajny piesek. Najbardziej mnie urzekły te jego urucze oczka^^. Ale tak to nic specjalnego, ale i tak jest fajny :3
5/10
To już wszystko w tej notce. Mam nadzieję, że się podobało. Do następnego razu, cześć! :3

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

16. Moja nowa roślinka!

3. Shopping LPS #1