16. Moja nowa roślinka!

16. Moja nowa roślinka!
Hejka kochani!
Dzisiaj taki dosyć luźny post. Jak zdążyliście zauważyć po tytule- pokażę wam dzisiaj moją nową roślinkę ^^. 
Ostatnio byłam na jakiś targach roślin z mamą i z okazji urodzin powiedziała, że mogę sobie wybrać jakąś roślinkę do mojego pokoju x3 (jak kogoś to w ogóle interesuje to urodziny mam 18 kwietnia XD).
A tak się prezentuje ta roślinka:
Jest to sukulent :3.
Czyż ona nie jest po prostu śliczna? XD. I jeszcze jak kupiłam tą roślinkę (kupiłam ją na stadionie) to przed tym stadionem stal taki wielki pociąg. No i był jako ,,Atrakcja Turystyczna". W sensie po prostu se stał, bo to był taki bardziej parowóz XD. No i zakazu nigdzie nie było więc na niego "wlazłam XD". Tsaa... Nie pytajcie mnie jakim to trzeba być inteligentnym żeby chodzić na pociągu XD. Ale większość dzieciaków też tam wchodziło (jakieś 5 letnie dziecko) no i poczułam się przy nim trochę staro ;-;. 
Potem pojechałam do domu i przyszedł do mnie kuzyn :D. Wsm nie wiem po co przyszedł. Chyba tak po prostu XD. Bo i tak z 3 minuty potem wyszedł XD. Ale i tak fajnie XD. (Dobraaa, za dużo tych ,,XD". Serio, stop!) 
To tyle w tej notce~
Mam nadzieję, że wam się podobała <3.
Baii~. Mercy petshopek (XD)~

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

3. Shopping LPS #1

10. Wielki piątek!