15. Moje plany na Wakacje!

 15. Moje plany na Wakacje!

Hej kochani! Dzisiaj chcę wam przedstawić moją moją zazwyczaj dzienną rutynę na Wakacjach gdy jestem w domu i rutynę gdy jestem w hotelu. Mam nadzieję, że pomysł na notkę wam się spodoba. Wiem, że do Wakacji jeszcze trochę, ale czy tylko ja odliczam coraz bardziej do końca roku szkolnego? Mam nadzieję, że nie tylko ja hah. Więc zaczynajmy...

Moja dzienna rutyna podczas Wakacji gdy jestem u siebie w domu:

1. Wstaję rano około godziny 10:00

2. Oglądam filmiki na Netflixie, na Youtubie, czytam blogi, oglądam tiktoka, zapisuję piny na Pintereście i rysuję

3. Myję się

4. Jem śniadanie

5. Spotykam się z koleżankami lub przyjaciółką do 18 (Np. na rower lub po prostu pochodzić do sklepów, iść do galerii i coś zjeść)

6. Wracam do domu na obiad i go jem

7. Bawię się LPS (tsa... nadal się bawię XD)

8. Oglądam jakiś film lub serial na Netflixie

9. Czytam książkę (Aktualnie czytam Psiego Najlepszego)

10. Idę spać

Moja dzienna rutyna podczas Wakacji gdy jestem na wyjeździe:

1. Wstaję około 7:00

2. Myję się

3. Idę na śniadanie

4. Idę na plac zabaw kogoś poznać (jak jest w hotelu)

5. Idę do pokoju odpocząć po zjedzonym posiłku

6. Idę na jakąś wycieczkę (na miasto, coś zjeść lub zwiedzać)

7. Idę na obiad

8. Idę na basen (zazwyczaj tam kogoś poznaję)

9. Idę na kolację hotelową

10. Idę spać

To już na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że post wam się spodobał, bo mi bardzo :D. 

Bay. Do napisania. CZEŚĆ. 


Komentarze

  1. ale masz fajnieee
    (widocznie tylko ja od razu po wstaniu jem śniadanie bahahahahs)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko ty odliczasz dni do wakacji... ja też xd a I ja też nadal bawię się lps'ami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, ja chcę te wakacje ok XD. Ja też się bawię LPS uwu. A co do LPS to idzie do mnie paczka z dwoma figurkami uwu. Corgi :3.

      Usuń
    2. Ale masz fajnie💖 mi dzisiaj doszedł jamnik tzw. Roza (fake)

      Usuń
    3. Jak to piszę to figurki już mi doszły :3.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

3. Shopping LPS #1

10. Wielki piątek!