17. 10 faktów o mnie!

 17. 10 faktów o mnie!

Hejka kochani! W dzisiejszej notce przedstawię wam 10 faktów o mnie :3. Więc... Zaczynajmy!

1. Noszę okulary

2. Jestem szatynką

3. Moje ulubione kolory to: niebieski, różowy i fioletowy

4. Moje pasje to: LPS, czytanie i rysowanie

5. Moje znienawidzone przedmioty to: Matematyka, Fizyka, Chemia i trochę Polski (jeśli chodzi o Polski to nie jest taki zły, ale niektóre rzeczy mi sprawiają trudność w tym przedmiocie, ale tak to jest git XD)

6. Mój ulubiony serial to ,,Stranger Things''

7. Moje ulubione książki to cała seria ,,Dziennik Cwaniaczka''

8. Mój ulubiony fast food to pizza i popcorn

9. Na Youtubie uwielbiam oglądać Waksy i Beksy

10. Mega lubię kotki Pusheen i lubię też króliczka Molanga i kurczaczka Piu Piu (z bajki Molang. A Pusheen jest z książki)

To już na tyle w tej luźnej notce :3. Dziękuję wszystkim którym chciało się to przeczytać. 

Do napisania, kruszynki x3.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

3. Shopping LPS #1

10. Wielki piątek!