14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

 14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

Hej wszystkim! Ostatnio przeglądałam Karmelowy blog :D. Natknęłam się na dosyć starą notkę pochodzącą z 21 września 2017 roku. A mianowicie ,,LPS'owe Złote Myśli''! Są to takie trochę losowe pytania hah. Na temat LPS i tak ogólnie... W tej notce postanowiłam na nie odpowiedzieć! :). Więc zaczynajmy! 

1. Jak masz na imię?

Nie powiem TvT. Kto wie ten wie 

2. Twoja ksywka

Wełna (XD)

3. Ile masz lat?

Tajemnica hah

4. Ile masz LPS?

Czekajcie, idę policzyć XD. *1 minutę później* 24 Mam 24figurek z g2. Nie liczę g4 i g5, bo ponad połowę sprzedaję qwp. Ale niektóre są spoko więc razem z nimi mam ze 150 XD.

5. Jaka była twoja pierwsza figurka?

Był to taki żółty kotek w zestawie z mniejszym szarym kotkiem z generacji 5. A z generacji 2 moim pierwszym LPS była Summer. 

6. Jak traktujesz LPS?

Z szacunkiem ☺. A tak dokładniej te z g2 leżą w moim puszystym różowym kuferku które kupiłam w Wakacje w Pepco uwu. A do tego takie dwa słodkie pet shopy z g5 *''*. Podróbki LPS pop (dwie). Trzymam w szufladzie w moim biurku. Zresztą tak samo jak dwa Zniszczone LPS, A z generacji 5 i 4 trzymam je w ogromnym pudle z kucykami pony XD. Stare jest te pudło. Dostałam je wtedy gdy chodziłam dopiero do pierwszej klasy XD

7. Ulubione...coś? XD

Nie wiem XD. Lubię jeść zupę ogórkową i pomidorową. ALE PIEROGI TO ŻYCIE. ok. Wiem, że piękna odpowiedź XD. Chyba każdy zrozumiał (lecz w to wątpię hah). 

8. Masz bloga?

Oczywiście: Mercy LPS

9. Masz kanał na LPStube? 

Ofc, Mercy LPS

10. Wolisz LPS tube czy blogi?

Zdecydowanie wolę blogi. Ale na LPS tube też się zdarzają ciekawe treści.

11. Wklej zdjęcie (LPS oczywiście!)

Ładny? <:
12. Co o mnie sądzisz?
Nie wiem, bo się nie znamy heh. Ale chyba jesteś spoko^^
13. Jaka jest twoja ulubiona figurka?

Sorki za jakość i syf w tle XD
14. A wymarzoną?

Tak wygląda jamniczka :3. Oczywiście (jak widać) zdjęcia pochodzą z internetu. Autorką tych zdjęć jest ,,Kolekcja LPS"

15. Co lubisz robić?
Czytać. A najbardziej w świecie kocham rysować i pisać o LPS. Również lubię podróżować x3
16. Czego nie lubisz robić?
Uczyć się. Tymabrdziej matematyki nienawidzę :).
17. Ulubiony kanał LPS?
The pudding LPS i Zafira LPS tv (tylko dlaczego one już nie nagrywają? :,))
18. Ulubiony blog?
Analogowo LPS, Karmelowy blog i Autumn LPS i mój ( ͡° ͜ʖ ͡°)
19. Masz BFF?
Tak! <3. Ale imion ich nie podam :)
20. Gdzie mogę Cię znaleźć w internetach? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Otóż:
Instagram
@weronika_wera123
Tiktok:
@kochampusheena14
YouTube:
Mercy LPS
Blogspot (Blogger):
Mercy LPS
21. Kogo nie lubisz najbardziej na świecie?
✨Ludzi✨
22. W jakim stylu się ubierasz?
Szczerze? Nie mam pojęcia XD. Nie mam zabardzo swojego stylu. Ale jeśli kogokolwiek to interesuje to aktualnie mam na sobie czarną bluzkę z białym dużym napisem ,,Stranger Things". I czarne spodnie z jakimiś kwiatkami XD
23. Czy masz koleżanki zbierające LPS?
Takk, ale standardowo nie podam ich imion, bo szanuję czyjąś prywatność ✨
24. Twoje znaki szczególne to...?
Moje życie XD.
Nie no, kocham LPS, rysowanie, czytanie, Millie, Charli (ale tylko trochę, bo prawdziwa królowa jest tylko jedna czyli MBB) i kocham Stranger Things XD. To tyle XD.
25. Najnowszy LPS?
Ten york T^T
Hehe widać mnie trochę owo
26. Czy kiedyś się zakochałaś? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No oczywiście, że tak <3
27. Lubisz mnie? Dlaczego?
Nie wiem, bo ciebie nie znam. Ale chyba tak, bo tak XD.
28. Jaką mnie widzisz?
Ładną qwp
29. Jaką najgłupszą rzecz ode mnie usłyszałaś (tzn. przeczytałaś?)
Nie wiem XD. Chyba żadną.
30. Co byś mi powiedziała gdybyś mnie spotkała?
Że masz fajne LPS XD.
31. Jaka jest dzisiaj data?
13.04.2021 godzina: 15:46 sekundy: 50
32. Podaj ulubioną piosenkę/ piosenki
Wszystkie Billie Ellish i Ariany Grande. Bo nie mam ulubionej. Wszystkie są cudne ok.
33. Lubisz teledyski LPS? Poleć jakiś.
Lubię, ale nie wiem jaki mam polecić XD.
34. Jaki jest twój ulubiony serial LPS?
Tenagres (jakoś tak się pisze hah)
35. Narysuj mi coś :B
Proszę :). Wiem, że straszny niewypał, ale pogódźcie się z tym, że no po prostu nie umiem rysować ok XD
36. Ulubione akcesoria dla LPS?
Zdecydowanie te :3
37. Ulubiona strona internetowa?
Pinterest.
38. Gdzie kupujesz LPS?
W sklepie: Smyk lub Toys Ur US albo na OLX 
39. Czego nigdy byś nie zrobiła?
Nie wrzuciłabym LPS do rzeki (nie wiem czemu akurat do rzeki, ale ok XD)
40. Co byś zrobiła gdybyś wygrała 100000zł?
Wydałabym XD. A przede wszystkim nikomu bym o tym nie powiedziała. No, ale to chyba oczywiste co nie?
41. Czy wygrałaś kiedyś Big Milka?
Jeszcze nie :,(
42. Jaką figurkę zabrałabyś na bezludną wyspę?
Lemoni
43. Jaki jest twój najdziwniejszy sen z LPS?
Nigdy mi się nie śniły LPS heh.
44. Jakie masz hobby?
Rysowanie, kolekcjonowanie LPS, czytanie i podróżowanie
45. O czym marzysz?
Aby covid się skończył <:
46. Wymień trzy figurki których utrata byłaby dla ciebie najbardziej bolesna?
Kiara, James i Lemoni
47. Co Cię denerwuje na LPS tube lub w blogach?
Nic
48. Jak mnie poznałaś?
Nie znamy się
49. Podpisz się!
~Mercy LPS~
50. Czy odpowiedziałaś na wszystkie pytania szczerze? 
Nie XD.
Uff. . . Koniec notki :,). Jak wytrwaliście do końca to super. A jak nie to szkoda XD.
Baj~

Komentarze

  1. Właśnie zainspirowałaś mnie do napisania takiej notki. Niedługo pojawią się ocenki i złote myśli, a i btw:
    Ładna jesteś💖❤
    Masz ładny pokój❤
    I cieszę się że w twoim mniemaniu mój blog jest jednym z twoich ulubionych❤❤
    🍁Autumn lps🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę hah. I nie jestem ładna tylko brzydka ok. A co do pokoju to jest nawet git. I dzięki uwu.

      Usuń
    2. Według mnie jest inaczej. Co do pokoju to jest super według mnie😊
      A I nie ma za co😊

      Usuń
    3. Dzięki uwu. Lubię swój pokój i to mega qwp.

      Usuń
    4. Nie ma za co😊 I ja też koffam swój pokój xd

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

3. Shopping LPS #1

10. Wielki piątek!