12. LPS: Common Collector TAG

12. LPS: Common Collector TAG
Hejka kochani~
Z tej strony Mercy (czyli ja :D).
No kto by się spodziewał T^T.
Dzisiaj przychodzę z Tagiem ,,LPS Common Collector TAG".
Więc... (Klasyczne słowo x3) Zaczynajmy!
1. Ulubiony LPS?
Mam dużo ulubionych, ale chyba moją faworytką jest spanielka #347
2. Gdzie kupujesz większość swoich LPS? 
W ogóle już nie kupuję! Kiedyś kupowałam tylko w Smyku i na OLX^^. Teraz jak chcę zdobyć nową figurkę to wystawiam je na wymianę :3
3. Jak duża jest twoja kolekcja LPS?
Nie mam pojęcia 🍩
4. Jak często malujesz swoje paznokcie?
Maluję je tylko w wakacje. Więc raz na rok :).
5. Największe marzenie LPS?
Jamnik #909 a z nie pop to nie wiem :,).
6. Jak długo zbierasz LPS?
Od 2017 roku ;w;
7. Kamera czy aparat?
Zdecydowanie aparat.
8. Ulubiony LPS'owy blog?
,,Karmelowy blog", ,, Analogowo LPS (LPS foto)" i ,,Autumn LPS". A tak to wszystkie blogi są cudowne!
9. Pies czy kot?
Jeśli chodzi o LPS to wolę koty. A jeśli chodzi o prawdziwe życie to oczywiście, że też koty! Uwielbiam kotki <3
10. Jaki jest twój wymarzony aparat?
Jakiś dobry i drogi ( ͡° ͜ʖ ͡°). Żartuję XD. Lubię ten co mam i póki co on mi wystarczy :>.
11. Jak często robisz zdjęcia swoim LPS?
To raczej kwestia tego czy mi się w ogóle chce. Więc naprawdę- nie wiem XD.
12. Jaki był twój pierwszy LPS?
Taki mały szary kotek u generacji 4. Nadal go mam, ale nie chcę mi się poniego iść XD.
13. Gdzie robisz większości zdjęć swoich  LPS?
Na dworze. A jak w domu (gdy jest brzydka pogoda) to w moim pokoju.
14. Jaki LPS cię irytuje?
Żaden (chyba XD), ale nie przepadam za bardzo za LPS z prasowanymi oczkami (jednak sama mam kilka)
15. Kto cię inspiruje?
Moje ulubione lps'owe blogerki! <3.
16. Skąd bierzesz swoje pomysły?
Odpowiedź jest prosta :). Z innych blogów. Ale nie kopiuje jakoś bardzo XD.
17. Jaki sprzęt używasz?
Telefonu ,, Lenovo P2" albo aparatu ,,SONY-DSCRX100M3". Jednak częściej aparatu. Jak źle trochę napisałam nazwę aparatu to sorki XD.
18. Twitter, Instagram, Blogger czy YouTube?
Twittera kiedyś miałam, ale wierzcie mi- sama nuda. Tam to głównie polityka jest XD. A ja patrzyłam na tweety ,,Pizzy Hut" XDDD. Co do Instagramu to zwyczajnie mi się znudził. Nudno tam. Ładne zdjęcia, ale siedziałam na IG od 4 klasy (prehistorii) więc już się oduzależniłam. Jedynie to co jest fajne to memy XD. Jednak memy chyba wolę na Pintereście oglądać :). A co do YT jest spoko. ALE BLOGGER I TAK WYGRYWA 0K.
19. Czy kiedy piszesz posty masz mniej więcej zarys w głowie Co powinny zawierać czy piszesz o spontanicznie?
To pierwsze XD
20. Nowe LPS, sesje zdjęciowe, poradniki, relacje z podróży czy inny to postów?
Relacje z podróży z LPS. Zdecydowanie to :).
Dobra, to już koniec na dziś XD. (tej notki nie postów ^_^. 
A teraz do zobaczenia, bo głodna jestem XD. Bay~

Komentarze

  1. O dziękuje że uważasz mój blog z jeden z twoich ulubionych❤ to motywuje mnie do dalszego prowadzenia bloga I pisania :> twój blog też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To chyba musisz coś napisać co nie? Hah.

      Usuń
    2. Tak, już piszę ale narazie nie zdradzę co to za notka. Jutro też się coś pojawi (special z okazji Wielkanocy)

      Usuń
    3. Oooo. to super! Na pewno wpadnę przeczytać i skomentować uwu. Ja też dzisiaj będę pisać jakąś notkę z okazji Wielkanocy :>. Na temat moich prezentów uwu. Plus my mamy taką tradycję, że mama mi chowa czekoladowe jajka qwp. Jest ich 6 uwu. I będzie to na zasadzie ciepło zimno. I jak pójdę gdzie jest zimno to oblewają mnie wodą XD. I jeszcze jadę do kuzyna hah. Ciekawe czy się ucieszy z prezentów od zajączka XD. I w sumie to i tak wiem, że skoro są święta to sklepy są pozamykane pf. No, ale cóż. Może jakiś mały spożywczak raczył się otworzyć? A właściwie dlaczego mi tak na tym zależy? Bo może będą lody ekipy XDDD.

      Usuń
    4. U mnie nie ma takiej tradycji bo mam uczulenie na czekoladę i niestety i tak ich nie jem. A i notka już jest :)

      Usuń
    5. Jak zwykle odpowiadam na komentarze w ekspresowym tempie XD. I mega ci współczuję, że masz uczulenie na czekoladę :(. Jeny, ja bym żyć nie mogła XD. Ok, później przeczytam qwp. Muszę skończyć czytać karmelowy blog i znowu będę wracała z sympatycznym uśmiechem na twarzy do twoich notek :). Ja dostałam dwa nowe nie popy, święta były... ahh.. Dużo będzie się w weekend działo XD

      Usuń
    6. Dziękuje za współczucie❤ ale mi to jakoś nie przeszkadza bo nawet nie lubię czekolady xd. Ja też dostałam dwa nie popy (jeden z g5 i g2) a miałam dostać spaniela z naprasowanymi oczami i shorta (fake) ale osoba która miała sprzedać spanielkę miała kwarantannę i go nie kupiłam a druga paczka nie została wysłana. Bardzo się cieszę że tak ci się spodobał ten blog że do niego powracasz z uśmiechem :). Ja niestety nie odpowiedziałam na twój komentarz od razu ponieważ ostatnio nie miałam chęci na odpowiadanie na komentarze i wchodzenie na bloga :(

      Usuń
    7. Jak to nie lubisz czekolady? :0. Ale spoko XD. Ja mam kuzyna który nie lubi słodyczy. Wszystkich! ;-;. A co do LPS to za niedługo wrzucę nową notkę z moimi nowymi LPS uwu. Bo ostatnio (na Wielkanoc) dostałam longhair'a i yorka ze szklanymi oczami*"*. I się mega jaram qwp. Tylko jeszcze matmę i polaka trzeba odrobić :,)). Życie XD.

      Usuń
    8. Ja dzisiaj mam matmę I Polaka xd a co do longahair'a to nie longhair tylko jakiś inny kotek. Ja nie lubię czekolady I właściwie to nie jestem fanką słodyczy. Bardziej wolę mięso

      Usuń
    9. Mięso też dobre. A schabowy to istne cudo XD. A co do lekcji to dzisiaj miałam geografię, matematykę, Polski i wf. Na wf było najgorzej, bo przeżywałam załamanie nerwowe XD. Dlaczego? Zamiast ćwiczeń pani mówi nam o jej synu którego ja (i zresztą cała moja klasa) nie znamy XD. Ja myślałam, ż wuefistki ćwiczą, a nie obgadują rodzinę XD.

      Usuń
    10. Ja też nienawidzę wf. A I schabowy jest cudowny❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💖💖💖

      Usuń
    11. Właśnie dzisiaj miałam wf hahah. A schabowy jest pyszny.

      Usuń
    12. Fajnie❤❤ ja miałam w niedziele

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

3. Shopping LPS #1

10. Wielki piątek!