10. Wielki piątek!

10. Wielki piątek!
~Hejo kochani~
Dzisiaj kolejna historia z mojego wspaniałego życia <3
Zaczynajmy
Ostatnio byłam bardzo chora :{. Mega brzuch mnie bolał i to jeszcze podczas lekcji (to było w środę)✨. I oczywiście nauczyciele na lekcjach przynudzali jak zwykle. Jedyne co zapamiętałam z lekcji to ,,Wesołego jajka" ❤️. Napisałam też sprawdzian z matematyki uwu. Módlcie się za mnie o chociaż 3 lub 4 a nawet wyżej XD. Nie chcę kolejnej 1 :<. Ale po sprawdzianie było w końcu po lekcjach ^^! I wtedy postanowiłam zadzwonić do psiapi czy nie chce iść ze mną do galerii. No i się zgodziła.
A teraz jak ktoś mi zażuci, że galerie są prawie zamknięte to nie. Empik jest otwarty 😻. A dla takiego mola książkowego jak ja to empik to jest raj (zrymowało się? XD). Na początku miałyśmy iść po bubble tea (jak ktoś nie wiem, to to jest taka zimna herbata z owocami w kształcie kulek). Jest mega dobra! Ale covid- zamknięte. Ale empik jest zawsze otwarty. A, że dawno (tydzień temu) nic sobie nie kupiłam toooo MUSIAŁAM WYDAĆ WŁAŚNIE TAM. Na początku się zastanawiałam czy kupić sobie Riverdale. Serialu jeszcze całego nie obejrzałam. Ludzie... Jestem na 1 sezonie :D. Więc wstrzymam się z kupowaniem qwp. Ale tak se chodziłam i nagle znalazłam cudo forever ❤️😄. Książkę mojej trzeciej królowej- Charli D'Amelio. No i jak ją zobaczyłam nie było odwrotu. Po prostu ją kupiłam. Ale za parę ciekawostek o niej 50zł to cena tej książki nagle sama staje się dla mnie ciekawostką XD.  Oki, już wam pokazuję tą książkę ❤️
CUDEŃKO <3
Jestem w dunkins, Bubbas i arianators. Więc to 3 królowa. Ale na pierwszym miejscu najbardziej kocham Millie <3. Co do Millie i Ariany? Polecacie jakieś kosmetyki? Bo chcę sobie kupić mgięłkę jaśminową z Florence 🐳💜. Wiem, że droga. Ja swoją cytrynową z Avonu kupiła za może 30zł max XDD. Ale to flo a za kilka dni mam uro (18 kwietnia). A z perfum Ariany Grande chcę chmurkę :3. (Chodzi o perfum). Ale to kosztuje z ponad 100zł :<. No, ale trudno. To rodzice mi kupią więc co ja mam się przejmować? XD. Zresztą jest 500+. 
Dobra, koniec gadania o fandomach.
Potem ja cała dumna i zasapana z bólu wychodzi z galerii z książką Queen <3. 
I nagle do mojej psiapsi dzwonią dwie inne moje przyjaciółki, że chcą się spotkać. I jak przyszłyśmy to one ,,Co tak wolno idziecie?". Wkurzyłam się trochę, bo brzuch mnie bolał 
:<. A, że nie miałyśmy zbytnio co robić poszłyśmy do jakiegoś zwykłego randomowego sklepu zobaczyć czy są lody ekipy.I jak ktoś mnie wyzwie od kidów to tak, EKIPA NAJ. A nie jakiś Team X (moje zdanie). Ale na moim zadupiu nie ma tych lodów więc kupiłam sobie jakiegoś bigmilka za dwa złote czy coś XDD. No i potem chciało na się pić więc powiedziałyśmy mojej psiapsi żeby poszła po wodę 1litr. Tymczasem ona przyniosła nam wodę 6 litrową XDDD. Jeszcze z cytrynką XDDD. Więc fajnie. To se usiadłyśmy pod jej blokiem na chodniku i piłyśmy tą pyszną wodę. Wszystkie 4 z jednego kubka. Pozdrawiam XDD. Ciekawe co na to koronawirus XDD. No i ogólnie było mega fajnie <3. 
Wczoraj
Wczoraj wieczorem grałam w Simsy 4. Stworzyłam siebie i Charli XDDD. Ale Charli mi nie wyszła :( XD. I teraz stwierdziłam, że na nowo się uzależnię od Simsów, bo Simsy kocham. Więc
Jak ktoś ma pomysł na rozgrywkę to niech pisze (mam Simsy 4) więc no.
Mam nadzieję, że dzisiejsza notka wam się spodobała. Kochani! Postaram się napisać coś o LPS, bo o LPS świeci pustką :<. Bay

Komentarze

  1. woda sześciolitrowa- nigdy nie zapomnę xddddd (potem musiałam ją wnieść niezauważalnie do domu)
    a ogólnie było extra, pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było mega uwu. Zgodzę się z tym XD. Ciekawe czy kiedyś Zuzia i Maja to przeczytają XDDD.

      Usuń
  2. Ale fajna książka! Chciałabym ją uwu. Ale u mnie nie ma w pobliżu Empika :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jest super! Jest mega dużo ciekawostek o Charli. Wiem, że nie powinnam spojlerować, ale Csii. Jej ulubione zwierzę to pingwinek^^. Jak zdobędziesz książek to no heh. Sama się dowiesz o co chodzi z pingwinkiem. Ja akurat byłam w galerii ją kupić XD. Kosztowała 50zł :0. Za kilka ciekawostek 0:. Według mnie strasznie dużo XD. Tyle co przeciętny LPS pop lol. Chociaż na taniaksiazka kosztowała z 20zł ? No coś takiego XD. A na Allegro widziałam ją za 100zł :0. SzOk. Więc i tak nawet tanio XD

      Usuń
    2. Noo książki są mega drogie! Ja kiedyś zapłaciłam prawie 40 zł za książkę 0_0

      Usuń
    3. Mi raczej chodziło o to, że książeczka z obrazkami za 50zł jest strasznie droga. Ale 40 zł jak jest z tekstem to git XD. Ja mam książkę ,,Stranger Things. Ciemność nad miastem''. Ma ponad 500 stron i kosztowała 50zł XD. Ale w moim przypadku co do Empiku to jestem stałym klientem XD. Zastanawiam się czy nie kupić sobie Riverdale. Ale póki co ten serial mnie tak strasznie zanudza, że mi się odechciewa XD.

      Usuń
    4. Aaa ok. Niestety u mnie w pobliżu nie ma Empika :(. A książki u mnie w sklepach są baardzo drogie :((

      Usuń
    5. U mnie książka w Empiku taka 500 stronowa kosztuje coś koło 50zł XD. A takie które mają około 200 stron to tak 35zł. Ale też zależy jaką chcesz książkę. Bo u mnie najdroższe są takie służące do nauki informatyki. Jak znajdziesz taką za 100zł to musiałaby być mega promocja XD.

      Usuń
  3. Niestety u mnie w pobliżu nie ma Empika :(. A książki u mnie w sklepach są drogie :((

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

3. Shopping LPS #1