13. Święta, święta i po świętach...

13. Święta, święta i po świętach...
Hai wszystkim~
Trochę zwklekałam z tą notką, ale musicie zrozumieć, że mi się nie chce. W SENSIE NIE MIAŁAM CZASU Ok. Chyba wyjaśniłam XD. Jak wam minęły Święta? Bo mi mega dobrze :D. Spotkałam się z koleżankami i było spoko :3. A co dostaliście na święta?~
Bo ja dostałam:
- torbę wypełnioną po brzegi słodkościami (prawie wszystkie zjadłam i teraz nie mam praktycznie co jeść ;-;)
- LPS (yorka i takiego longhair'a z brokatową grzywką *"*)
Iiii
-kasę ( ͡° ͜ʖ ͡°) (nie będę się chwalić ile, ale całkiem sporo)
A teraz wam pokażę moje LPS'KI <3Właśnie te. Super są co nie? x3
Również sobie kupiłam za kasę rzeczy ze Stranger Things. Jeszcze chcę kupić florence by Mills, ale to już kwestia dogadania się z mamą. Chociaż jak codziennie zaczynam temat: ,,Mamooo, a co z florence by Mills?" To Mama: ,, Niespodzianka" I jak mam się dowiedzieć? XD.
No cóż, dowiem się w swoje urodziny :)
A teraz wam pokażę rzeczy ze Stranger Things 👻🏵️ (nie wiem po co takie emotki, ale ok XD)
Jest to funko pop z moją ulubioną postacią ze Stranger Things (Eleven :3), oraz bryloczek do kluczy z napisem ze ,, Stranger Things" 
Jak spędziłam Wielkanoc?
Byłam u kuzyna (na początku było trochę nudno, ale i tak fajnie XD). I potem odkryłam, że ma taki mega drążek do podciągania i się bawiłam XD. Patrzyliśmy przez okno (mieszka na 10 piętrze więc mega wysoko :0). Graliśmy w kolory, bawiliśmy się LPS w szkole i jedliśmy kolację ;). A potem jechaliśmy uberen do domku *"*. 
Jutro
I potem pojechałam do babci. Jejku, ona ma takiego słodkiego kotka. Ale ten ,,słodki kotek" zabrał mi 50zł które były moim urodzinowym przez ten ;-;. Ale potem dostałam 50zł od taty i 100zł od babci. Więc w sumie na dobre wyszło XD. 
To tyle w tej notce~
Bay :3

Komentarze

  1. Fajne prezenty dostałaś! Ja dostałam lps!
    - liska z g5 i owieczkę - Mercy, pieniądze (wydałam na prezent) oraz figurkę z Milka secret box. Ja spędziłam święta w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dostałam LPS. Ja bym mega chciała dostać na moje urki lub kupić sobie coś za tą kasę co dostałam coś z Florence by Mills. Jejku ja tak marzę o jakimkolwiek florence :<. Mmm... Milka secret box. A Milka to nie jest czekolada? Mówiłaś przecież, że masz uczulenie na czekoladę i nawet jej nie lubisz XD. Ale spk. A jaka figurka Ci się trafiła? UwU. Bo to chyba są losowe, co nie? Heh. I też spędziłam Święta w domu. Jednak byłam u młodszego kuzyna i u babci uwu.

      Usuń
    2. Tak milka to czekolada ale ja nie jem tej czekolady tylko kupuję te milka secret box'y dla figurek. Tak są tam losowe figurki, a co do figurki do trafił mi się Raz (taka małpka)

      Usuń
    3. Ooo, to super :). Widziałam je ostatnio w sklepie i teraz żałuję, że nie kupiłam :<.

      Usuń
    4. Wiem że super. Naprawdę polecam kupić ^^

      Usuń
    5. Ja 18 kwietnia miałam urki i dostałam mnóstwo słodyczy więc no XD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

14. LPS'owe ,,Złote Myśli''

3. Shopping LPS #1

10. Wielki piątek!